کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317877 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Bing مایکروسافت به‌روز شد

bing

شرکت مایکروسافت به منظور کاربردی کردن موتور جست‌وجوی اینترنتی خود و رقابت هرچه بیشتر با گوگل، Bing را به‌روز کرد و تغییرات اساسی در آن ایجاد نمود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، موتور جست‌وجوی یاهو اوایل ماه گذشته آرم‌نوشته(Logo) خود را تغییر داد تا تنوع بیشتر برای کاربران ایجاد کند و مایکروسافت نیز هم‌اکنون اقدام مشابهی را برای Bing انجام داده است و در کنار تغییر آرم‌نوشته، صفحه اصلی این جست‌وجوگر اینترنتی را به‌روز کرده و به صورت مدرن در اختیار کاربران می‌گذارد.

یکی از مهم‌ترین اقدامات مایکروسافت برای به‌روزرسانی Bing استفاده از ابزاری موسوم به Page Zero است.

این ابزار علاوه بر آنکه نتایج حاصل از جست‌وجو را به صورت قبل در صفحات اینترنتی نشان می‌دهد و پیش‌ فرض کلمات مورد نظر کاربر را به نمایش می‌گذارد، به هنگام ورود کلیدواژه و پیش از آغاز جست‌وجو کلیه اطلاعات مربوط به آن را به همراه گزینه‌های مرتبط با کلیدواژه مورد نظر به نمایش می‌گذارد.

شرکت مایکروسافت همچنین در قسمت بالایی صفحه اصلی Bing همچنین بخشی را با نام Pole Position راه‌اندازی کرده است. این بخش جدید اطلاعات را با جزییات مربوط به آن از جمله شرایط آب و هوایی در بخش‌های مختلف یک شهر بزرگ به نمایش می‌گذارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16920 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/07/01 تعداد مشاهده: 2368
سافت گذر